tirsdag 6. juli 2010

Sitater ....

If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again.”

Vær aldri redd for å være deg selv! Ha dine egne meninger og dine egne interesser! Stå for det du tror på, og vik ikke fra, selv om noen mener noe annet! Du er unik og spesiell akkurat slik du er!

♥♥♥ En sønn vil holde hånden din en liten stund ♥ men vil holde ditt hjerte for en levetid!!Det er "Sons Week" - Hvis du har en sønn som gjør livet verdt å leve av bare å være rundt han ♥♥

En datter
vil holde hånden din en liten stund, men vil holde ditt hjerte for en
levetid. "Det er Daughter Week". Hvis du har en datter som gjør livet
verdt å leve av bare å være rundt henne ♥

Du skal ikke gå rundt og Lete etter den rette ... du skal gå rundt og være den rette.

noen dager starter bra,og ender trist og tungt...andre dager starter gråt,og lysner så til himmelblått........slike slitsomme dager er likevel bedre enn de hvor ingenting har noe og si,og dagene meningsløst glir forbi.......

når du føler deg lei,skal jeg være her for deg. når du har noe på hjertet,skal jeg lindre din smerte. når du er sint og sur,skal jeg gi deg min "klemmekur". når du hater det meste,skal jeg gi deg mitt beste.... for du er verdifull,du er deg,det er derfor jeg er glad i deg

jeg vil aldri kunne gjøre mirakler,men jeg vil hjelpe deg..jeg er ikke uten feil,men jeg vil være snill mot deg..jeg gråter selv,men jeg kan trøste likevel...jeg kan være sur,men også hjertegod og glad...perfekt kan jeg aldri bli.,men jeg kan være vennen din til evig tid......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar